26/4 aprill kl 18.40

Den 26/4 (aprill) kl 18.40 kommer jag vara i himmlen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kommer stå på midlanda och svima O_O
för älsk kliver av flyget då, han lär vara trött :( och det är synd :( men vi har ju 5 dagar ;D
har inte berättat för er här vem han är, men kommer förmodligen upp bilder ;3
den ända ledtråden jag ger er är '' Teddy bear''

I aprill får jag även min riktiga hårförlängning :3
mycket kul händer då :)

Idag är sista natten i huset :( tråkigt, detta är huset jag växte upp i, lärde mej gå, prata,.. allt. nu låter jag säkert patetisk,... det ska bli skönt att flytta med, komma bort från all skit... eller ja skit, alla dåliga minnen och händelser, som grälen mellan mamma och pappa, komma bort från att minnas att jag kunde liggaoch gråta mej till sömns flera veckor på rad pga att mamma bråkar och blir arg,.. jag skulle bara vilja ha en vanlig familj, inte kul att de är skilda, men nu älskar jag min styvmor och min styvfar är okej, mina 2 nya systrar som mamma fått.


XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0