Alla <3 dag idag......

årets mest hatade dag enligt mej,....

fått utskällningar av mina klasskamrater för detta,... fattar inte vitsen med dagen, och nej jag är inte ensam, jag har kille. och han kommer ihåg. jag tcyker bara attdagen är överskattad,... vill bara gå och gömma mej och sova bort dagen hatar allt det här tramset.

meningslös dag :'(

men seriöst utskällning bara för att jag hatar denna dag? va fan alla kan/måste inte tycka samma som alla andra, det e dumt.
aja nog med gnäll, dagen har vare händelse lös blev kickad från min musik grupp pga ett en tjej vill bråka med mej hela tiden, och var tvungen att lära mej sjunga en sång på 20 min, OCH jag lyckades ;))) som vanligt, jag har bra minne då det gäller låtar.
om det lärarna sa var en sång så skulle jag kunna lära mj bättre:)

väntar if på bussen, ska hem o kolla min brevlåda, älsk har skicka något till mej och undrar vad det är, sedan ska han tydligen prata med mej.
jag vill ha aprill så jag kan träffa han saknar han assssss mycket:(


emmm längst inlägget hitils ;))))
kanske börjar blogga mer vet inte, ingen komenterar eller kolla min blogg så i dont think its matter:(((

XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0