okej nu! ska jag börja om


Dag 01 Om mig


vet tbh inte hur jag ska skriva mej aja börjar iaf på något x)

Jag är 15, fylelr 16 om bara 4 eller 3 månader.
har en MEGA stor familj :P
2 hundar och tjatiga bonusfäröldrar.
jag bor i Ångermadland och går i skola där.
jag går 9:an och ska strax söka till gymnasiumet.
jag älskar musik, djur men jag hatar att idrotta, bara kul med gymma.
om jag ska vara ärlig har jag inga vänner :(
bra exepel fick jag idag från en tjej i klassen.
jag frågade igår om vi skulle fika och hon sa ja. sedan 5 min senare ringer en tjej jag hatar och frågar om dom ska gymma och hon tacka ja,... så yeah jag finns inte :(
aja move on.
jag älskar fantasy spel :3 som DDO och maestia och PW.
ja jag är en real geek! :*

finns väll inget mer om mej som inte blir för privat.

XOX

Kommentarer
Postat av: B

Hur ofta får man tillfället att gymma? Fika kan ni göra varje dag. Sluta gråta över det du inte har, och se på vad du faktiskt har.



Jag tror btw inte att din familj hatar dig, som du verkar påstå. För isf skulle du antagligen inte bott kvar.



Om du inte har vänner, gör något åt det istället. Träffa nya, fråga folk ifall dom vill hitta på något.

Och du HAR vänner. What about Fredrik? Snällt att säga att du inte har vänner.



Förlåt om du tycker jag är hård, men ibland behöver man någon som är det. Ta tag i saker istället för att kolla på dom.

2011-02-16 @ 14:09:36
URL: http://longtimeago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0